عينك ديد در شب عينك ديد در شب .

عينك ديد در شب

عينك شب چه رنگي است

عينك ديد در شب

 

عينك ديد در شب و انواع آن

هنگام رانندگي در شب، نه تنها چراغ هاي خودرو كه از جلو مي آيند، بلكه انعكاس چراغ هاي خودرو در پشت آينه نيز مي تواند بسيار آزاردهنده باشد. به همين دليل، عينك ها به نام عينك ديد در شب يا عينك مخصوص رانندگي طراحي شده اند. بينايي راننده را در هنگام رانندگي بهبود مي بخشد. اين نوع عينك به دليل ظاهر منحصر به فرد خود توجه بسياري از افراد را به خود جلب مي كند. در زير بيشتر در مورد اين نوع عينك به شما خواهيم گفت.

 

عينك ديد در شب چيست؟

ديد ضعيف در شب هنگام رانندگي يكي از مشكلات بينايي رايجي است كه افراد در هر سني هنگام رانندگي در شب با آن مواجه مي شوند، اما افراد بالاي 40 سال اين مشكل را شديدتر از سايرين تجربه مي كنند.احتمالا وجود دارد. عينك هاي ديد در شب داراي عينك هاي رنگي هستند كه ديد راننده را در هنگام رانندگي بهبود مي بخشد.

 

نحوه عملكرد عينك ديد در شب

عينك ديد در شب با افزايش كنتراست تصاوير اطراف و كاهش تابش نور آبي بدون تغيير رنگ، ديد واضح تري را ارائه مي دهد و از چشمان شما محافظت مي كند. اين نوع عينك نه تنها ديد در شب شما را تقويت مي كند، بلكه از آسيب ديدگي چشم نيز جلوگيري مي كند.با برخورد چراغ هاي خودرو به چشم، راننده براي چند ثانيه بينايي خود را از دست مي دهد. در اين زمان، هنگامي كه در معرض نور شديد قرار مي گيرند، مردمك ها كوچكتر مي شوند و سعي مي كنند با نور اطراف سازگار شوند. اين مدل از عينك به رانندگان اجازه مي دهد تا محيط اطراف خود را بهتر ببينند.

 

توجه داشته باشيد كه اين نوع عينك جزء عينك هاي آفتابي است. اگر قصد خريد عينك آفتابي در مشهد را داريد مي توانيد با عينك ديد در شب مراجعه به فروشگاه فرشاد و تهيه عينك ديد در شب از چشمان خود محافظت كرده و با خيال راحت تر رانندگي كنيد. تمام عينك هاي ما طراحي استانداردي دارند و محافظت عالي از چشم را ارائه مي دهند.

 

ويژگي هاي عينك ديد در شب

مي توانيد عينك ديد در شب را بدون نسخه تهيه كنيد. اين مدل عينك، عينك رنگي طيف زرد است كه به عينك تيراندازي نيز عينك ديد در شب معروف است. عينك رانندگي داراي روكش ضد انعكاس روي شيشه است كه از تحريك چشم ناشي از انعكاس چراغ هاي خودرو و چراغ هاي خيابان جلوگيري مي كند. به همين دليل كمانداران و شكارچيان از اين نوع عينك براي شكار استفاده مي كنند.اين افراد با كاهش انعكاس نور مي توانند بدون هيچ مشكلي پرندگان را در آسمان رصد و شكار كنند.

 

همانطور كه قبلا ذكر شد عينك ديد در شب از چشمان شما محافظت مي كند و ديد بهتري در حين رانندگي به شما مي دهد اما براي محافظت از عينك ديد در شب چشم بايد عينك مورد استفاده براي آن اصل و با كيفيت باشد لطفا اين نكته را در نظر داشته باشيد. براي حفظ سلامت چشم توصيه مي كنيم در انتخاب عينك دقت كنيد. عينك فرشاد براي كساني كه به سلامت چشم خود اهميت مي دهند و به دنبال محصولاتي با كيفيت هستند، انتخاب خوبي است. شما مي توانيد به صورت مستقيم از اين فروشگاه خريد كنيد اما پس از كسب اطلاعات لازم مي توانيد با مشاوره رايگان به صورت آنلاين نيز سفارش دهيد.


برچسب: عينك شب چه رنگي است، عكس عينك ديد در شب، قيمت عينك شب كوري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۸:۰۲ توسط:ramin موضوع: نظرات (0)